Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • TR
    • Türkçe
    • English
    • Deutsch
    • русский
    • العربية
    • فارسی
Göç İdaresi Başkanlığı
Göç İdaresi Başkanlığı
  • BAŞKANLIĞIMIZ

    Başkanlığımız

    T.C.İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı

    • Göç İdaresi Başkanlığı
    • Yöneticilerimiz
    • Teşkilat
      • Merkez Teşkilatı
      • Taşra Teşkilatı
      • Yurt Dışı Teşkilatı
      • Teşkilat Şeması
      • Etik Komisyonu
    • Kurumsal
      • Hakkımızda
      • Misyon
      • Vizyon
      • Kurumsal Kimlik
      • Bilgi Güvenliği Politikamız
      • Stratejik Yönetim
      • Gizlilik Kullanım ve Telif Hakları
      • Göç Tarihi
    • Göç Kurulu
    • Mevzuat
      • Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu
      • Uluslararası Mevzuat
      • Ulusal Mevzuat
      • Temel Belgeler
      • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
    • Yayınlar
      • E-Katalog
      • Türkiyede Yaşam Rehberi
      • Göç Araştırmaları Dergisi
      • Broşürler
    • Projelerimiz
      • Göç Projeleri
      • Göç Süreçleri
      • Küresel Göç ve Kalkınma Forumu (GFMD)
    • Kariyer İmkanı
      • Göç Uzmanlığı
      • İl Göç Uzmanlığı
      • Staj Olanakları
  • YABANCILAR

    Yabancılar

    Göç Çeşitleri ve Yabancıların Statüleri Hakkında Bilgi

    • Düzenli Göç
      • Vize
      • İkamet
      • Vatansızlar
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • Gönüllü, Güvenli, Onurlu ve Düzenli Geri Dönüş
    • İnsan Ticareti İle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
      • İkamet
      • Geçici Koruma
      • Çalışma İzni
      • Uluslararası Koruma
      • Vize
      • İnsan Ticareti
      • Düzensiz Göç
  • GÜNDEM

    Gündem

    Güncel Haber, Duyuru ve Faaliyetler

    • Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
    • İhaleler
  • İSTATİSTİKLER

    İstatistikler

    Göç Alanındaki Güncel Sayılar

    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM

    İletişim

    Göç İdaresi Başkanlığı ve Taşra Teşkilatı İletişim Bilgileri

    • Başkanlık İletişim
    • Merkez Teşkilatı
    • Taşra Teşkilatı
      • İl Müdürlükleri İletişim
      • Geri Gönderme Merkezleri İletişim
    • Yabancılar İletişim Merkezi
Ara
  • BAŞKANLIĞIMIZ
    • Göç İdaresi Başkanlığı
    • Yöneticilerimiz
    • Teşkilat
      • Merkez Teşkilatı
      • Taşra Teşkilatı
      • Yurt Dışı Teşkilatı
      • Teşkilat Şeması
      • Etik Komisyonu
    • Kurumsal
      • Hakkımızda
      • Misyon
      • Vizyon
      • Kurumsal Kimlik
      • Bilgi Güvenliği Politikamız
      • Stratejik Yönetim
        • Stratejik Planlar
        • Performans Programları
        • Faaliyet Raporları
        • Bütçe Bilgileri
        • Mali Tablolar
        • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları
        • Uyum Strateji Belgesi ve Ulusal Eylem Planı
      • Gizlilik Kullanım ve Telif Hakları
      • Göç Tarihi
    • Göç Kurulu
    • Mevzuat
      • Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu
      • Uluslararası Mevzuat
      • Ulusal Mevzuat
      • Temel Belgeler
      • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
    • Yayınlar
      • E-Katalog
      • Türkiyede Yaşam Rehberi
      • Göç Araştırmaları Dergisi
      • Broşürler
    • Projelerimiz
      • Göç Projeleri
      • Göç Süreçleri
      • Küresel Göç ve Kalkınma Forumu (GFMD)
    • Kariyer İmkanı
      • Göç Uzmanlığı
      • İl Göç Uzmanlığı
      • Staj Olanakları
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
      • Vize
      • İkamet
      • Vatansızlar
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • Gönüllü, Güvenli, Onurlu ve Düzenli Geri Dönüş
    • İnsan Ticareti İle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
      • İkamet
      • Geçici Koruma
      • Çalışma İzni
      • Uluslararası Koruma
      • Vize
      • İnsan Ticareti
      • Düzensiz Göç
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
    • İhaleler
  • İSTATİSTİKLER
    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • Başkanlık İletişim
    • Merkez Teşkilatı
    • Taşra Teşkilatı
      • İl Müdürlükleri İletişim
      • Geri Gönderme Merkezleri İletişim
    • Yabancılar İletişim Merkezi
YABANCILAR
  • Düzenli Göç
    • Vize
    • İkamet
    • Vatansızlar
  • Düzensiz Göç
  • Uluslararası Koruma
  • Geçici Koruma
  • Gönüllü, Güvenli, Onurlu ve Düzenli Geri Dönüş
  • İnsan Ticareti İle Mücadele
  • Uyum ve İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
    • İkamet
    • Geçici Koruma
    • Çalışma İzni
    • Uluslararası Koruma
    • Vize
    • İnsan Ticareti
    • Düzensiz Göç

Düzensiz Göç

1
Sınır dışı etme kararına esas olacak değerlendirmeyi kim yapar?
İl veya ilçe göç idaresi müdürlüğü görevlileri tarafından yapılır.
2
Sınır dışı etme işlemlerinde değerlendirme ve karar alınması süreci kaç saat sürer?
En geç 48 saat içinde sonuçlanmalıdır.
3
YUKK’a göre sınır dışı edilecek yabancılar nerelere sınır dışı edilebilir?
Yabancılar, sınır dışı etme kararıyla, menşe ülkesine, transit gideceği ülkeye, Türkiye’ye gelmek üzere transit geçtiği ülkeye ya da başka bir üçüncü ülkeye sınır dışı edilebilir.
4
Sınır dışı etme işlemlerinde değerlendirme ve karar alma sürecindeki 48 saatlik süre ne zaman başlar?
48 saatlik süre, yabancıların kolluk tarafından il göç idaresi müdürlüğüne teslim edilebilmesi için gerekli tüm evrakların hazırlanıp il göç idaresi müdürlüğüne teslim edildiği an itibariyle; Yabancının, Kanunun 54 üncü maddesi kapsamında olduğunun il göç idaresi müdürlüğünce bizzat tespiti halinde ise yabancının il göç idaresi müdürlüğünde hazır bulunmasından itibaren başlar.
5
Sınır dışı etme kararıyla ilgili değerlendirmenin nerede tamamlanması gerekir?
Sınır dışı etme kararıyla ilgili değerlendirmenin, yabancının işlem gördüğü, yakalandığı veya tespit edildiği ilde tamamlanması esastır.
6
Sınır dışı etme kararıyla ilgili değerlendirmenin, yabancının işlem gördüğü, yakalandığı veya tespit edildiği ilde tamamlanması esastır. İstisnası var mıdır, nedir?
Bu yerlerdeki idari ve fiziki kapasite ve diğer etkenlere bağlı olarak, valiliğin talebi ve Başkanlığın izniyle gerektiğinde bu yabancılar, haklarında sınır dışı etme kararıyla ilgili değerlendirme yapılmak üzere yakalandıkları yere en yakın ildeki il veya ilçe göç idaresi müdürlüğüne veya geri gönderme merkezine kolluk görevlileri tarafından sevk edilir.
7
Sınır dışı etme kararı kim tarafından alınır?
Sınır dışı etme kararı, yabancının yakalandığı, işlem gördüğü veya tespit edildiği ildeki valilik tarafından resen veya Başkanlığın talimatı üzerine alınır.
8
Sınır dışı etme kararı toplu olarak verilebilir mi?
Sınır dışı etme kararı, her yabancı için ayrı ayrı alınır.
9
Sınır dışı etme kararı kimlere tebliğ edilir?
Karar, gerekçeleriyle birlikte hakkında sınır dışı etme kararı alınan yabancıya veya yasal temsilcisine ya da avukatına tebliğ edilir. Hakkında sınır dışı etme kararı alınan yabancı, bir avukat tarafından temsil edilmiyorsa kendisi veya yasal temsilcisi, kararın sonucu, itiraz usulleri ve süreleri hakkında bilgilendirilir.
10
Kanunun 54 üncü maddesine göre hakkında sınır dışı etme kararı alındıktan sonra, yabancının Kanunun 55 inci maddesinde sayılan hakkında sınır dışı etme kararı alınmayacak kişilerden olduğunun anlaşılması halinde, sınır dışı etme kararını alan makam tarafından ne yapılır?
Sınır dışı etme kararını alan makam tarafından işlem derhal geri alınır.
11
Yabancı veya yasal temsilcisi ya da avukatı, sınır dışı etme kararına karşı yargı yoluna başvurabilir mi?
Yabancı veya yasal temsilcisi ya da avukatı, sınır dışı etme kararına karşı, kararın tebliğinden itibaren yedi gün içinde idare mahkemesine başvurabilir.
12
İdare mahkemesi sınır dışı etme kararına karşı yapılan başvuruyu kaç günde sonuçlandırır?
On beş gün içinde sonuçlandırır.
13
İdare mahkemesinin sınır dışı etme kararına karşı verdiği kararın hukuki niteliği nedir?
Mahkemenin bu konuda vermiş olduğu karar kesindir.
14
Sınır dışı etme kararına karşı idare mahkemesine başvuran yabancı tarafından, sınır dışı etme kararını alan makama bilgi verilmesi gerekir mi?
Sınır dışı etme kararına karşı idare mahkemesine başvuran yabancı tarafından, sınır dışı etme kararını alan makama bilgi verilmesi gerekir.
15
Sınır dışı etme kararına karşı idare mahkemesine başvurulmasının, sınır dışı etme işlemine etkisi nedir?
Sınır dışı etme kararına karşı idare mahkemesine başvurulması halinde, sınır dışı etme işleminin yürütmesi re’sen durur.
16
Sınır dışı etme işlemine karşı dava açma süresi içinde veya yargı yoluna başvurulması halinde yargılama sonuçlanmadan yabancı sınır dışı edilebilir mi?
Yabancının rızası saklı kalmak kaydıyla, “dava açma süresi içinde” veya “yargı yoluna başvurulması hâlinde yargılama sonuçlanıncaya kadar” yabancı sınır dışı edilmez.
17
Sınır dışı etme kararı alınanlara, sınır dışı etme kararında belirtilmek kaydıyla, Türkiye’yi terk edebilmeleri için ne kadar süre tanınır?
On beş günden az olmamak üzere otuz güne kadar süre tanınır.
18
Kimlere Türkiye’yi terk edebilmeleri için süre tanınmaz?
Kaçma ve kaybolma riski bulunanlara, yasal giriş veya yasal çıkış kurallarını ihlal edenlere, sahte belge kullananlara, asılsız belgelerle ikamet izni almaya çalışanlara veya aldığı tespit edilenlere, kamu düzeni, kamu güvenliği veya kamu sağlığı açısından tehdit oluşturanlara süre tanınmaz.
19
Türkiye’den çıkış için süre tanınan kişilere herhangi bir belge verilir mi?
Türkiye’den çıkış için süre tanınan kişilere, hiçbir harca tabi olmayan Çıkış İzin Belgesi verilir.
20
Hakkında idari gözetim kararı alınan yabancılar, kim tarafından ve ne kadar sürede geri gönderme merkezlerine götürülür? İstisnası var mıdır?
Hakkında idari gözetim kararı alınan yabancılar, yakalamayı yapan kolluk birimince kırk sekiz saat içinde geri gönderme merkezlerine götürülürler. Ancak, sınır dışı etme kararı alınmasına ilişkin değerlendirmenin, yakalamanın gerçekleştiği ilden farklı bir yerde yapılması halinde, o ildeki kolluk birimleri de geri gönderme merkezine sevk işlemi yapabilir.
21
İdari gözetimin devamında zaruret olup olmadığı, kim tarafından hangi aralıklarla değerlendirilir?
İdari gözetimin devamında zaruret olup olmadığı, valilik tarafından her ay düzenli olarak değerlendirilir.
22
Hangi hallerde idari gözetimin devamında zaruret görülmeyebilir?
Sınır dışı etme kararının, yabancının idari gözetime alınmasından itibaren 6 ay içinde yerine getirilemeyeceğinin öngörülmesi, idari gözetim altında bulunan yabancının, Kanunun 55 inci maddesi kapsamına girdiğinin anlaşılması, Kanunun 57 nci maddesinin ikinci fıkrası çerçevesinde yabancı hakkında idari gözetim kararı alınmasına esas teşkil eden kaçma kaybolma riskinin ortadan kalkması, yabancının gönüllü geri dönüş desteğine başvurması durumlarında idari gözetimin devamında zaruret görülmeyebilir.
23
Geri gönderme merkezlerindeki idari gözetim süresi ne kadar sürer? Uzatılabilir mi?
Geri gönderme merkezlerindeki idari gözetim süresi altı ayı geçemez. Ancak bu süre, sınır dışı etme işlemlerinin yabancının iş birliği yapmaması veya ülkesiyle ilgili doğru bilgi ya da belgeleri vermemesi nedeniyle tamamlanamaması hâlinde, en fazla altı ay daha uzatılabilir.
24
İdari gözetim kararı, idari gözetim süresinin uzatılması ve her ay düzenli olarak yapılan değerlendirmelerin sonuçları kimlere ve nasıl tebliğ edilir?
İdari gözetim kararı, idari gözetim süresinin uzatılması ve her ay düzenli olarak yapılan değerlendirmelerin sonuçları, gerekçesiyle birlikte yabancıya veya yasal temsilcisine ya da avukatına tebliğ edilir.
25
İdari gözetim altına alınan kişi veya yasal temsilcisi ya da avukatı, idari gözetim kararına karşı yargı yoluna başvurabilir mi?
İdari gözetim altına alınan kişi veya yasal temsilcisi ya da avukatı, idari gözetim kararına karşı sulh ceza hâkimine başvurabilir.
26
İdari gözetim kararına karşı başvurulan sulh ceza hâkimi kaç gün içinde karar verir, verdiği kararın hukuki niteliği nedir ve yapılan başvuru idari gözetim kararını durdurur mu?
Başvuru idari gözetimi durdurmaz. Sulh ceza hâkimi incelemeyi beş gün içinde sonuçlandırır. Sulh ceza hâkiminin kararı kesindir.
27
Sınır dışı etme kararının uygulanmasıyla ilgili işlemler, kim/kimler tarafından yapılır?
Sınır dışı etme kararının uygulanmasıyla ilgili işlemler, il göç idaresi müdürlüğü veya geri gönderme merkezi müdürlüğü tarafından yapılır.
28
Geri gönderme merkezinden sınır kapılarına yapılacak sevkler ile geri gönderme merkezlerine sevk edilmeden sınır dışı edilecek yabancılar için nasıl bir prosedür izlenir?
Geri gönderme merkezinden sınır kapılarına yapılacak sevkler ile geri gönderme merkezlerine sevk edilmeden sınır dışı edilecek yabancılar için il göç idaresi müdürlüğü, kolluk birimleriyle temasa geçerek sevk işleminde görev alacak personelin belirlenmesini talep eder. Görevlendirme, valilik makamının onayına sunulur.
29
Yabancıların sınır kapılarına götürülmesiyle ilgili araç, gereç, personel ve ulaşım organizasyonu ile diğer masrafların karşılanmasından kim/kimler sorumludur?
Yabancıların sınır kapılarına götürülmesiyle ilgili araç, gereç, personel ve ulaşım organizasyonu ile diğer masrafların karşılanmasından, il göç idaresi müdürlükleri veya geri gönderme merkezi müdürlükleri sorumludur.
30
Sevk sırasındaki risk değerlendirmesi ve görev alacak kolluk personeli sayısı kim tarafından belirlenir?
Sevk sırasındaki risk değerlendirmesi ilgili kolluk birimi tarafından yapıldıktan sonra, sevkte görev alacak kolluk personelinin sayısı belirlenir. Bu amaçla geri gönderme merkezi veya il göç idaresi müdürlükleri, sevk işlemine konu olan yabancılar hakkında ilgili kolluk birimini önceden bilgilendirir.
Daha fazla göster
 

BAŞKANLIĞIMIZ

  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Yöneticilerimiz
  • Teşkilat
    • Merkez Teşkilatı
    • Taşra Teşkilatı
    • Yurt Dışı Teşkilatı
    • Teşkilat Şeması
    • Etik Komisyonu
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Misyon
    • Vizyon
    • Kurumsal Kimlik
    • Bilgi Güvenliği Politikamız
    • Stratejik Yönetim
      • Stratejik Planlar
      • Performans Programları
      • Faaliyet Raporları
      • Bütçe Bilgileri
      • Mali Tablolar
      • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları
      • Uyum Strateji Belgesi ve Ulusal Eylem Planı
    • Gizlilik Kullanım ve Telif Hakları
    • Göç Tarihi
  • Göç Kurulu
  • Mevzuat
    • Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu
    • Uluslararası Mevzuat
    • Ulusal Mevzuat
    • Temel Belgeler
    • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
  • Yayınlar
    • E-Katalog
    • Türkiyede Yaşam Rehberi
    • Göç Araştırmaları Dergisi
    • Broşürler
  • Projelerimiz
    • Göç Projeleri
    • Göç Süreçleri
    • Küresel Göç ve Kalkınma Forumu (GFMD)
  • Kariyer İmkanı
    • Göç Uzmanlığı
    • İl Göç Uzmanlığı
    • Staj Olanakları

YABANCILAR

  • Düzenli Göç
    • Vize
    • İkamet
    • Vatansızlar
  • Düzensiz Göç
  • Uluslararası Koruma
  • Geçici Koruma
  • Gönüllü, Güvenli, Onurlu ve Düzenli Geri Dönüş
  • İnsan Ticareti İle Mücadele
  • Uyum ve İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
    • İkamet
    • Geçici Koruma
    • Çalışma İzni
    • Uluslararası Koruma
    • Vize
    • İnsan Ticareti
    • Düzensiz Göç

GÜNDEM

  • Haberler
  • Basın Açıklamaları
  • Duyurular
  • İhaleler

İSTATİSTİKLER

  • İstatistikler
  • Raporlar

İLETİŞİM

  • Başkanlık İletişim
  • Merkez Teşkilatı
  • Taşra Teşkilatı
    • İl Müdürlükleri İletişim
    • Geri Gönderme Merkezleri İletişim
  • Yabancılar İletişim Merkezi
  • BAŞKANLIĞIMIZ
    • Göç İdaresi Başkanlığı
    • Yöneticilerimiz
    • Teşkilat
      • Merkez Teşkilatı
      • Taşra Teşkilatı
      • Yurt Dışı Teşkilatı
      • Teşkilat Şeması
      • Etik Komisyonu
    • Kurumsal
      • Hakkımızda
      • Misyon
      • Vizyon
      • Kurumsal Kimlik
      • Bilgi Güvenliği Politikamız
      • Stratejik Yönetim
        • Stratejik Planlar
        • Performans Programları
        • Faaliyet Raporları
        • Bütçe Bilgileri
        • Mali Tablolar
        • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporları
        • Uyum Strateji Belgesi ve Ulusal Eylem Planı
      • Gizlilik Kullanım ve Telif Hakları
      • Göç Tarihi
    • Göç Kurulu
    • Mevzuat
      • Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu
      • Uluslararası Mevzuat
      • Ulusal Mevzuat
      • Temel Belgeler
      • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu
    • Yayınlar
      • E-Katalog
      • Türkiyede Yaşam Rehberi
      • Göç Araştırmaları Dergisi
      • Broşürler
    • Projelerimiz
      • Göç Projeleri
      • Göç Süreçleri
      • Küresel Göç ve Kalkınma Forumu (GFMD)
    • Kariyer İmkanı
      • Göç Uzmanlığı
      • İl Göç Uzmanlığı
      • Staj Olanakları
  • YABANCILAR
    • Düzenli Göç
      • Vize
      • İkamet
      • Vatansızlar
    • Düzensiz Göç
    • Uluslararası Koruma
    • Geçici Koruma
    • Gönüllü, Güvenli, Onurlu ve Düzenli Geri Dönüş
    • İnsan Ticareti İle Mücadele
    • Uyum ve İletişim
    • Sıkça Sorulan Sorular
      • İkamet
      • Geçici Koruma
      • Çalışma İzni
      • Uluslararası Koruma
      • Vize
      • İnsan Ticareti
      • Düzensiz Göç
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Basın Açıklamaları
    • Duyurular
    • İhaleler
  • İSTATİSTİKLER
    • İstatistikler
    • Raporlar
  • İLETİŞİM
    • Başkanlık İletişim
    • Merkez Teşkilatı
    • Taşra Teşkilatı
      • İl Müdürlükleri İletişim
      • Geri Gönderme Merkezleri İletişim
    • Yabancılar İletişim Merkezi

Göç İdaresi Başkanlığını Takip Edin

    

Göç İdaresi Başkanlığı

+90 312 422 05 00 - Santral

Gizlilik ve Telif

Personel İçin

 Kurumsal E-Posta
© 2025 Göç İdaresi Başkanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız