Kurumsal Kimlik

“Kurumsal Kimlik”, halkla ilişkilerde kurumun görünen yüzüne verilen isimdir. Kurumun kendini temsil ve ifade etme şeklidir. Bu ifade sınırları çizilmiş ve genellikle değişmez bir ifadedir. Kurumu anımsatacak bir tasarımın ne ölçülerde ve nasıl kullanılması gerektiğini belirten kurumsal kimlik kılavuzu, bu sistemin vazgeçilmez ögesidir.

“Kurumsal Kimlik” kurumun imzasıdır ve bu yönüyle değişime kapalıdır. Belirli dönemlerde kurum yönetimi ve tasarımcıların ortak çalışmasıyla değiştirilebilmesine rağmen, değişikliklerin uzun aralıklarla ve revizyonla sınırlı kalması halkla ilişkiler açısından kritiktir.
 
“Kurumsal Kimlik” çalışmalarında hiç şüphesiz çalışmanın temeli kurum logosu üzerine kurulmuştur. Logonun belirlenmiş standartlara göre kullanılması; renklerin, fontların boyutlarının değişmemesi bu çalışmanın temelini oluşturur. Bir bütün olarak “Kurumsal Kimlik” kurumun halkla ilişkiler yatırımlarının başarılı olmasını sağlar, kurumun süreklilik ve tutarlılığının doğru algılanmasına katkıda bulunur.
 
Logoların oranları değiştirilmeden kullanılmalıdır.
 
 
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Dikey Hali
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Dikey Hali
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Dikey Hali
png46 Byte indir
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Yatay Hali
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Yatay Hali
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Yatay Hali
png49 Byte indir
 
 
Kurumsal Antetli Kağıt
91 KB
Logonun Vektör Hali
499 KB
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Beyaz Renkli Dikey Hali
29 KB
Türkçe - Göç İdaresi Başkanlığı Logosunun Beyaz Renkli Yatay Hali
30 KB
Kurumsal Bilgi Notu
144 KB
Kurumsal Kimlik Kılavuzu
34962 KB
 
İngilizce - Göç İdaresi Başkanlığı Logoları (Dikey, Yatay, Beyaz Renkli ve Vektör Hali)
613 KB